Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Reklamacje i zwroty
Dbamy o swoich Klientów, a Ich zadowolenie jest dla nas bardzo istotną rzeczą, dlatego dokładamy wszelkich starań aby świadczone przez nas usługi były jak najwyższym poziomie. Jeśli jednak nasz produkt nie spełnia twoich oczekiwań możesz skorzystać z prawa do zwrotu, natomiast jeśli otzrymany produkt jest uszkodzony przysługuje Ci prawo do reklamacji :)
Zwrot towaru
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.
Termin odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument otrzymał Towar.
W celu odstąpienia od umowy Konsument powinien złożyć Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą mailową lub przez formularz kontaktowy.
** Prawie odstąpienia od umowy nie podlegają produkty personalizowane (tj. wszystkie produkty wykonane z grawerem oraz produkty zakupione na specjalne życzenie z innymi wymiarami oraz kolorami niż te w ofercie.
Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wady Towaru Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: epamiatka.shop@gmail.comZgłoszenie powinno zawierać poniższe informacje:
a. zdjęcie ukazujące uszkodzenie Towaru,
b. opis zaistniałego uszkodzenia, datę i okoliczności jego powstania,
c. żądanie Konsumenta (wymiana produktu na nowy, naprawa produktu itd.).
W razie wątpliwości Sprzedawca odniesie się do reklamacji w terminie nie przekraczającym 14 dni kalendarzowych od jej złożenia. Jeśli w tym termienie nie ustosunkuje się on, oznacza to, że reklamacja została uznana.
** Różnice wynikające z ustawień monitora Klienta nie mogą zostać uznane jako podstawa do reklamacji.